Assalammualaikum;

Theme ©



Bersyukur ;)
Saturday 28 December 2013 | 0 comments
Assalammualaikum and hai :)

now dah kerja. but hanya sabtu dan ahad sahaja mungkin. tak berapa nak masyuk lahh. at least ade kerja bukan? *dari berguling guling kat umah. aku akan update blog bile ade idea or terasa nak update. 2 3 4 5 bulan jugak mungkin nak kena carik ilham nak update blog nih. so kadang kadang mesti korang pun akan jarang blogwalking kat blog tak seberapa aku nih kan?

So, sekolah dah nak dekat. seronok tengok adik adik shopping baju skolah. aku? hmm dah tak dapat rasa semua bende tu. klau ade jodoh shopping baju skolah tok anak anak je nanti. hehe. menganjing budak skola itu perkara biasa bagi aku. aku ade lah test 2 3 helai baju kurung skolah. rasa macam cantik je. klau pegi kerja pakai baju tu. bos tanye tak ek? haha.

bagi aku, kehidupan nih harus diterus kan. walaupun dihantui seribu satu kenangan yang tak mungkin dapat pupus dalam ingatan. pahit manis persahabatan tu hanya dapat dirasakan di zaman persekolahan je. hargai disaat masih ada waktu. menjadi kanak kanak adalah waktu yang sungguh menyeronok kan. nakkan apa sahaja hanya perlu "mak nak duit. nak beli ituu ini, itu ini. bla...bla...blaa..." bile dah naik remaja nanti. dugaan hidup memang banyak. kene kuat dari segi mental dan fizikal. emosi kene pandai kawal. lagi lagi perempuan. lagi satu hidup mesti pandai pilih kawan. baik kawan kita tu, baik lah jalan yang seterusnya. kalau sebaliknya? pham paham sendiri lah kan?

now aku dah nak ke alam kedewasaan. macam mane dugaan yang aku kene tempuh pun aku tak tau. zaman skolah dulu berat gak nak harunginya. berkat kesabaran yang dimiliki Alhamdullillah semuanya berjalan dengan lancar. pasal aku nak sambung mana after dapat result berdasarkan ape yang aku dapat nanti. aku redha dengan keputusan aku nanti. aku dah buat sehabis baik dah.

so korang. hargai setiap detik ape yang dah berlaku dalam life korang. kadang kadang yang kepahitan itu mungkin ada hikmah disebaliknya. dan kemanisan itu mungkin salah satu nikmat dari-Nya. so just take care and have a great day okay guys? love yahhh ;)



NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh