Assalammualaikum;

Theme ©



Thursday 25 August 2011 | 0 comments
assalammualaikum dan salam sejahtera u ollss,


#muka kesian -________________-


aku rase mcm bodo buad post mlm-2 bute niehh...hambe ALLAH mane nak bace post aku pagi nieh weehh?? aku tak lehhh tidoo...maybe seram sebab aku risau umi nak g ambek keputusan trial aku esok? maybee =='


or sebab aku gado ngan budak gedik?? maybee -______________-...


heyheyheyhey,
dahh belii bajuuuu rayaaa..ohh jyeaahh beby jyeahh..inglishh cotton..penuh ngan floraa...makk aii aku rase aku dah mcm minahh bunga dahh..aku hope tade sape yg beli patern baju mcm aku..yelaa beli kat bazarr..mestii ade yg samee =='.

.bie ooo biee..dahh beli baju meronn dahh..tak yahh bising bising lagi tanye bile nak beli tau!..

just nak beli t shirt and sluar je tggal..itu beli ngan boyot nanti..#boyot dh bomoh kan mak dyeee wehhh!! haha..

aku tgah tggu baju elmo dari iqball..haha copekk sikit biee.megidamm niehh nak baju elmoo..haha...kau tak beli aku ngjok ngan kau 2 harii bie..2 hari jee..


thats all k baii..

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh