Assalammualaikum;

Theme ©



make mee lovee like thisss!!!
Wednesday 24 August 2011 | 0 comments
assalammualaikum dan salam sejahtera u ollss,



okeyy aku huduhh dye ensemm..biee tukar muke jumm? ahaa..baru ramai awekss nak nak wall to wall ngan beby..ahaks...ape motif aku buad post nieh? =='..mesti org ramai ckp aku nak tayang balak..so whaaatt? aku tak kacau kau kan? ahahahahha...

sbnar ehh nak cite 1st date ngan budak gedik niehh..mule2 jumpe uhh memang tade perasaan..and aku tipu dyee yg aku pakai baju wane hijauu..ahaa..sorry tpu bie..saje jee nak tgok dye cam aku o tak kan?then bile dye dahh ddk sblah, ouhhhmyygggoooddd -_____________- aku gabraa tahap nak mati dahh time uhh..semua sebuk nak beli mkn..aku tggal ngan dyee jee..ngehngeh..but aku memang menunggu saat uhh sebenr nyee..ahaaa..

then semua dahh abes mkn, eika mimie and hanis semua nak g tandass..aku nak g tapi budak gedik niehh tak bagii..nasii goreng yg aku mkn memang tak seeedddaapp...!! time tu lahh budak gedik niehh nak rasee..so suruh aku suap an..okeyy nampak tak dye gedik?? aku mlas nak gadoo aku suap kan lahh..butt tagan aku dahh mcm kene pakinson dahh..*tak tau lahh dye perasan ke takk =='..

okey lahh aku pendekk..so whaaatt bie?? ahaa..tau lahh tinggi kan..ahhh..dah lahh pkai baju elmo...beli kan ahh tok beby satuu pleaseee...nak jugak nak jugak!! *gedikkk..org suruh pkai baju domo dye pkai baju elmo..osahh degil ehh..klau domo takde lahh aku nak jeles, niehh elmo..ouhhhmmmmggggg -_________-..

after raye nak jumpe ehh biee?? kau jgn tak jd lakk..aku tumbuk kau kang!! hehehe..loooovveeeyyyooouuutthhhiisssmmuucchhh...ahaa..

thats all k baaaiii !!!




NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh