Assalammualaikum;

Theme ©



first day rayaa -_____________-
Tuesday, 30 August 2011 | 0 comments
assalammualaikum dan salam sejahtera u olls,

yeah yeah yeah, dahh rayaa..thanks to all the wishes..iloveyouguys, #wish je??duet raya???..hehe.kalau nak mesti sruh aku dtg rumah kan?? aku mane tau rumahh korang doee..bakk alamat! itu pon klau aku dtg weyhhh..ahaa..maklum lahh aku niehh belum pandai bwk ketee..ti aku dahh pandai bukan hari raya jee aku datang, pose, raya haji, krimass, tahun baru.. dan semua perayaan aku datang umah korang..hheehehehe..

so how ur 1st day raya? best?? ehem...aku bese2 jee..sebab tak g mane2 un..just g melawat kubur arwah atok jee..rinduu samaa atokkk..atok ku meninggal tahun 1999, means aku baru 4 tahun time uhh..budak2 lagi..tak tau ape tuu perpisahan..aku masih ingat atk bg aku kasut warnee merahh..aku sukee sangat kasut uhh..lpas uhh atok meninggal..aku tanye ayah..." ayah kenape org uhh tanam atok?? atok buad dose eh yah?? " " tak sayang, atok pegi jauhh..dye nak berehat " kata ayah aku, " nanti akak pon pegi jauh mcm atok eh yahh? " " semua yg hidup pasti akan mati akak " kata ayah " ouhh "... :')

org yg pergi tetap akan pergi kite yg hidup kene terus kan hidup kan?? so pape punn pade hari raya niehh jangan nak suke sangat, ingat lahh org yg tak dpat sesuka kite pade hari raya...

thats all k baii :')



NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh