Assalammualaikum;

Theme ©



when the tear comes again, and again :')
Thursday 1 September 2011 | 0 comments
assalammualaikum dan salam sejahtera,

heyhoyy baru raya ke 3 aku dah start nak nages -__________-semua org start nages mase 1st day raya kan? but aku raya ke 3..huahuahau..semua salah ibal, aku nages, aku rase dye dahh berubah..mcm nak taknak je layan aku dahh..alang ckp lelaki memang macam uhh, so kau laki lang, kau pun mcm ibal eh??

klau aku tak tex or miscol mesti dye buad bodo jee..dye tak ingat aku kodd..alang ckp aku bodo lagi, dye sruh aku crik org lain...but aku dah sayang kat dyee lahh langg..bole ke buang perasaan uh?? -______- #adekkateakunagesmcmmuketenok T...T

today bufday umi, so umi dapat free col..so org pertame aku col dye lahh, but mcm nak tak je ckp..aku diamm jee..aku takot aku ngess..aku tak kuatt :') megadu kat iman..iman ckp sejak bila aku lemah nieh?? sejak aku paham ape yang kau selalu lalui iman..

alang ckp lpas kan dye..taknak aku sayang dye, ape ade pade sayang if betepuk sebelah tangan??? tak aku bertepuk due belah tangan lang..dye yg mintak kan?? bukan akuu..

dye selalu ckp dye sayang aku?? betul ke?? 50-50 lahh..tolong aku tak kuat!! biee jangan berubahh... :'(
semalam saje jee aku tanye dye, " bie, bebey dah berubah ke? " " a'a dah berubah, nak tahu berubah ape? beby kuat cari pasal " aku takot nak tanye dye sbnar nye..

if dye terbace post nieh mcm mane lah agak eh kan?? bie, beby dahh jujur abis dah niehh..ini ape yg beby rase..#menagis tiap kali aku ingat kau biee T.T

thats all k baii :')

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh