Assalammualaikum;

Theme ©



story is just begins..
Saturday 17 September 2011 | 0 comments
assalammualaikumm and salam sejahtera u u ollss,

ape mcm ada baik ka?? rindu aku tak niehh..ckp laa rindu..sbb aku pon rinduu korang niehh..wooohooo XD..sorry if aku dahh lame tak terjahh blog korang semua..pada yg silent reader thanks sbb ary2 singgah nak bace blog chentekk aku niehh #perasan sebentar...

ok sepanjang aku tak berblogging niehh...aku sbnar nye busy ngan ke-study-an..#aku blaja okey..tade unsur2 bajet..al maklum lahh PMR dahh dekatt..17 hari jea lagii!!!! tapi aku sempat gak buad blog nieh kan?? hehehe...ehh jangan lupe doa kan aku tau?? hehe..terima kasihh..

aku nak ckp terima kasih kat budak mokk niehh...DANIA NUR IMAN..hee..dye mokk aku yg terbaruu..muahh kiri kanan kau dekk..haaa..comel bhaii dye niehh...maklum lahh budakk form 1..mesti lahh masih comel2 lagii..hee..tgok naik form 3..semua dahh pandai chantek2 niehh..mcm aku..ahaaa..okey aku tade baldi nak tadah muntah korang..so g lahh tandas korang masing2 yerr...hikhokk..


nmpak tak?? bapak besar aku ltak pic uhh kau tak nampak gak??..osah lahh korang niehh -______- ahaa..#gurau jeaa..jngam ambik aty laakk..ambik limpa jeaa..haha...pen uhh?? :( aku ade duluu but dahh hilangg..rinduu weee... :')..dgn pen un aku lehh rindu, bukan tak bole beli lagi kan?

weell, sejak aku tak pakai fon niehh aku asyikk rinduu an iball je -__________- tapi aku lagi rinduu fone akuu...and jyeahh..pagi tadi umi bagi  fone uhh balikk..wahooo..i wass like a kids just get a big big chocolets...muhehe..then teros misscol ibal..then tbe2 dye col " bie tgah catering nieh, nnti laa tex" aku ponn " haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?? ouh k "..ishh time niehh lakk cateringg..tade waktu lain agakk ehh =='..30 puluh miscol?? 25 tex..col uhh kebykkan nye aku tak bape nak knall..tex uhh..mcm bese lahh maxis, ayah, macek aku, and tex2 yg budak2 nieh tak tau yg aku dahh tak pkai fone...sian kat korang..sorry sbb tak balas tex korang auu :')

err, thats all kbaii :)

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh