Assalammualaikum;

Theme ©



heyyyooo :D
Friday, 23 September 2011 | 0 comments
assalammualaikum and salam satu malaysia uollss,


i only have one weekks for the real PENILAIAN MENENGAH RENDAH..waduhhh mcam mane niehh? takot takot..err...hope yg ambikk pereksee same ngan aku tahun  niehh bolee buadd yg terbaikk for parents korangg..aku un akan buad yg terbaikk tokk parents aku..insyaallah AMIN....

soo selame aku tade niehh klau korang rindu aku..korang bolee tweets akuu kat laman twitter aku  tweets ..#bajet mcm adee jee org nak tweets ngan aku pulakk kan??..aku baru jee buad tweets niehh..aku buad tweets un sbb aku nak tgokk najwa latif..#aku suke giler kat najwa latif..korang jugak lehh tanye aku soalan ape2 yg korang nak tanyee..formspring #tanye banyak banyak tau yg formspring niehh aku dahh lamee buadd..ehh korang tanye lah banyak2 tau tau..

thats all..k baii

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh