Assalammualaikum;

Theme ©



Saturday 8 October 2011 | 0 comments
assalammualaikum uollss..

perghhh, 2 minggu aku stress sbb examm..aku takk bolee main FB, taip entry tok BLOGGER aku..stress stress, sssssttttrrrreeeeesssss!!! fedup gilerr..aku rase mcm nak keluar je dari dewan peperiksaan uhh..aku takk bole stress kang aku peningg lepas uhh mulaa aku nak pengsan..umi asyik bising suruh study...aku kalau study tak sampai 5 minit aku dahh mula nak tido laa, ade je keje lain aku nak buadd laa..lagi2 aku asyik tinjau lappy nieh kat bilikk umi..aku rase nakk on9 jee..haha..aku rase mcm on9 uhh dahh kewajibpan aku laa..yelaa satu2 nye tok ilang an streess aku adalah dgn mengon9 kat FB aku...bace statuss jiwang korang kat home fb aku, tengok pic2 yg hot2, terjah wall ibal yg penuhh ngan pompuan2..haha..

then semalamm hari jumaat aku dapt on9..perghhh aku rase bebas kejap, #padahal isnin ni paper math and kh ert kodd..haha..tapi aku on9 sambil2 buad latihan math laa..niehh aku nak cakap sikitt..perghhh sejarah giler ssah nak mati kod..ape yg aku bace satuu un tak masuk..konon lahh soalan bocor..puihh bocor ape bende ehh..satu un tade soalan yg kau bagi kat aku uhh..penipu betull...betul2 buad aku nak minum air sirapp wehh...sape setuju ngan aku follow blog aku..#tibe2..haha..well aku bertawakal jee laa ngan keputusan aku nanti..harap2 3 A's..aku pasrah dann menerima dgn hati yg penuh ngan iman..#amboiiayattaknakkalah..

wetwetwet..aku ngan ibal dahh 2 months..alhamdullillah..30 sept ary uhh kiteorg sebulan..esok uhh kite jumpe kan bie?? perghh aku nak exam pon dokk gatai ag nak g jumpe pegarang jantung aku..haha..#kau hadoo??  XD thanks bie for the aiskrim cap gaint..haha..mula2 nak blanje aiskrim mcd, sekali tade pulakk..so aiskrim gaint pon bolee lahh..org nak blanje takan aku nak tolak pulak..rezeki jangan ditolak maut jgn di cari uolls..hihi..time tuu jugakk mimie bertemuu jodohh die..haha..mimie dahh pandai loye buruk dahh skrang..ouhh kau nak jadi lawyer kan mimi kan?? haha..goodluckk mimie.. :D..

bibot, aku tak mara kau lahh sayang..FB kau hak kau..FB niehh kang tempat tok berSOSIAL..so aku tak kesahh lahh kat wall kau byk perempuan..sikit un aku tak kesahh..selagi kau tak curang ngan aku selagi uhh aku percaya kat kau bie :') soo kau tak payah lahh kesah sangat ngan wallpost maiee uhh..dyee takot akuu jeles jeaa uhh..kau chill jea ehh bie..kau layan jelaa bape banyak pompuan yg kau sukaa..tapi hati kau tetap aku punya..#amboi ayat mintak kaki kak oii.. hihi..wehh biee aku sayang kau.. jangan asyik nak menafikan je okay..kalau aku kata aku sayang aku sayang lahh kan! banyak lakk soal jawab kau.. haha..

well uolls, i tak kan guna bahasa bie beby or i u ngan bf i kat blog niehh, sbb i takot ti uolls geli nak bace ayat2 gedikk i..haha..well i memang gedik..but bf i lagi gedik dari i okayy..haha..bie, kau jangan nak mara2 aku auu..mcm tak mcet pulak kat nak ckp manje2 niehh..haha..

k lahh thats alls.. bai

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh