Assalammualaikum;

Theme ©



MUHAMMAD IQBAL BIN MAZLI
Sunday 16 October 2011 | 0 comments

assalammualaikum and hye uolls,

MUHAMMAD IQBAL BIN MAZLI, yes name uhh..yg selalu aku rindu kan, yg selalu aku sayang yg selame nie, yg ade time aku happy sedeh, tiap malam ingat dye..dan akhir nye semalam, yer semalam..16.10.2011, semua dah berakhir..aku akan hidup tanpe call tiap2 malam, tanpe tex iloveyou, tanpe dengar suare gedik2 lagi..ianya dahh berakhir..2 bulan 2 minggu 2 hari..semua nye 2..

dear iqbal,
aku tak penah curang ngan kau, tak penah ade org lain selain kau, tade unsur2 org ketiga..ianya berlaku hanye dengan sedikit salah faham dan perkataan yg tak penah aku bayang kan kau akan ckp mcm uhh..sbb setiap kali kite gaduh, kau mesti ajak aku slowtalk, dan harap aku percaye kan kau..tapi bukan semalam..aku tak sangke kau mcm niehh..janji2 kau hilang pegi mane?? london? new york? seremban? paling jauh pon ampangan? pegi mane semua janji uhh? kau ckp ngan aku yg takan mencarut ngan aku kan?? but ape yg kau ckp semalam?? bia kite jea tahu..

ingat tak bila kau try aku?? maybe kau dah lupa..30.7.2011..dah ingat?? kite kenal kat fb jea kan??  then kau ajak jumpe..time tuu bulan pose..aku carik alasan nak g berbuka ngan budak kelas..but aku pegi jumpe kau..aku tipu kau yg aku pakai baju hijau..hikhik..kelakar pulak kalau aku ingatkan balik..konon nak merajuk ngan aku nak mkn kat mcd..aku tak kaye..food court jea yg mampu..hihi..kau blaa mcm uhh tibe2..budak2 niehh suruh aku keja kau..dahh rase mcm cite hindustan lakk main keja2 kat parkson uhh -,-..but tuu semua dah jadi kenangan manis dalam hidup aku..makan sebelah kau, fuhh tade selere..sbb aku segann =='..maklum lahh first time date ngan kau..dahh ahh pakai baju elmoo..aku mcm nak siku kau jea...! tapi sayang punya pasal buad donno jea..

sejak uhh aku makin bertambah tambah tambah sayang kat kau..eh eh, aku ingat lagi ais blanded mocca aku..kau yg habis kan..ish..favv aku tahu?? mula2 aku bagi tak nak..last2 kau yg habis kan! then janji nak beli kan untuk aku..aku ckp ngan kau tah bila laa nak tunggu kau blnje kan? kau gelak..yess meyerlahh gg taring kauu..aku suke laki ade gg taring..aku tak perasan mase kite first date dulu yg kau ade gg taring ==" .. tapi aku lebih suka kau pakai spekk..sbb mate kau kan sepet..so nmpak laa besa sikit..kau rabun kan?? buad spekk..atles senang nak tengokk cikgu tulis kan kat papan putih..tapi tuu hak kauu..

iqbal,
aku nak mintak maaf, aku pon tak sangke kite lehh break..aku sayang kan kau..SUMPAH ! tapi aku tak leh terima ape kau panggil aku uhh..sbb aku tak penah sangke org yg aku sayang sanggup panggil aku mcm uhh..dan ade jugak pasal personal things yg kau tak perlu tahu..bukan pasal family but pasal aku..aku tak nak kau sayang aku lebihh..bia aku jeaa yg tanggung semua niehh..aku tahu mesti aku dahh tersenarai dalam musuh kau or org yg paling kau benci..aku faham iqbal..

terima kasih atas doa kau semalam..aku tahu memang patot un aku dapat balasan uhh..sebab aku dahh dapat dahh :') bagi aku pulak doa tuk kau..semoga kau dapat org lain yang boleh bahagia kan kau lebih ape yg aku bagi kat kau, sape dapat kau mesti dye untung giler..sebab kau penyabar, baik, setia..semua package yg perempuan semua idam2 kan semua ade kat kau..air sungai akan mengalir dan tak penah berhenti, mcm uhh jugak doa aku kat kau..tak penah berhenti..

pasal semua status kau kat fb uhh..aku bole terima semua maki hamun kau uhh..terima kasih jugak sebab bagi tahu kat fb aku salah seorg perempuan yg paling jahat sebab sakit kan hati kau..sorry sbb buad kau letakkan harapan yg tinggi tok aku..letak lahh harapan uhh kat org lain..bukan tukk aku..kau nak marah aku marah lahh iqbal..sbb aku dahh bersedia..kalau kau perlu kan aku tex or call jea okay?? sbb aku tak penah benci kan kau..maaffkan aku kalau aku banyak sakit kan hati kau..terima kasih untuk semua..halal kan ape yg kau penah bagi kat aku..aku harap kita still bole kawan, sbb aku akan rindu gelak tawa kau..rinduu nak borak2 ngan kau..aku pasti rindu semua uhh. :')



aku sayang kau iqbal..aku harap kau lupa kan aku...sbb kau pasti sakit aty kalau ingat aku #konon..tapi maaf..aku tak boleh lupa kan kau...sbb name kau dahh ade dalam senarai org yang paling aku sayang  :"D

thanks iqbal ;')

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh