Assalammualaikum;

Theme ©



friends will never been replace E:
Friday 16 December 2011 | 0 comments
assalammualaikum uolls :3


yah kawan, aku banyak cite pasal kawan kat blog kan? blog lame aku pon aku cite pasal kawan, cite pasal blog aku, blog lame aku uhh mungkin dah jahanam, yelaa, dahh 6 bulan aku tak bukak then teros buad blog baru :3, blog lame kisah lame, blog baru kisah baru kan? hihi, abis kalau 4 kisah baru dlm hidup aku? means 4 blog aku akan ada kan? emm ntahh :)

pada aku, mase kecik2 kite asyik berkepit jea ngan mak bapak kita kan? story pon kat mak bapak kita, kene buli kat skola la, duet tak cukup dan macam2 lagi.. tapi sekarang, everything yg kita nak share semua ngan kawan, itu kawan ini kawan semua kawan kan?? kalau bole taknak ade satu pon rasia penting yg dyeorg tak tahu dari kita, tapi tak tau laa ade yg berasie sangatkan? madsud aku half je kod yg macam aku, suke nak share ngan kawan2 aku,

bila kite down kita cerita kan kawan kan? tapi bila kita down dalam peperiksaan an, org pertame yg kita peluk mak kita, mak adalah penasihat terbaik di dunia :')madsud aku down mcm putus cinta ke, patah hati kea..kita cita kat kawan kan? klau cite kat mak bapak mesti kate kita g sekolah mengatal, bukan belaja :| aku paling tak suka mak aku cakap macam uhh, lagi buad aku down, arghh! tapi klau cita kat kawan dyeorg mesti cakap "  takpe, dia bukan jodoh kau, and korang masih belaja ag, belum tentu korang akan kawin nanti, " atles sejukk sikit aty aku dengar kawan aku cakap macam uhh :'D

nahh ambikk aku besarr kan pic niehh, sebab tulisan dye uhh tak bape nak jelas laa, tapi bagi aku kan, walau besar mane pon kesalahan kawan aku kat aku, aku tetap maaf kan dan lupakan ape dahh belaku antare kami, sebab bagi aku maaf kan kawan aku secepat mungkin supaya aku tak rase serbe salah antare kami :) sebab saya seorg yg pemaaf, cehhh :*

walau pape pon yg jadi family first then kawan okay guys :) sorry if ada yg tak leh terima ape yg aku cube sampai kan nie, or tak paham kea, sebab aku takpandai hendak berkate-2 :')


meet my friend :)) say hi friend :D

that all k baii :)

tentomen sista

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh