Assalammualaikum;

Theme ©



someone thats make my heart go dupdapdup
Thursday 8 December 2011 | 0 comments
assalammualaikum uolls,

hi, lame kan saya tidak meng-UPDATE blog ku yg comel loterr ni kan? hihi, saya agak membusy kan body saya yee, and umi bukan bg gune sgt lappy dye, so saya hanye online facebook saya mengunakan fone.. copcopcop.. saya bukan anak org kaya okay.. kenape bila online pakai fonee, " alaa kaya bole laa " "tentomen kaya laa, online pakai fone " and so on.. daaa~ kaya ke? eleh fone je phun bukan blackberry.. fewww~

anda rindu saya? saing laa.. saya pun merindui awak nye phunn, hihi, so korang semua sihat? alhamdullillah aku sihat jea niee, tade kurang satu phun.. aku tetap mcm niee..

aku nak share sikit pasal someone yg aku betul2 minat, aku tak tau kenape, bole di kate kan semua lagu si dia nie ada dalam fone aku :) siapakah die?? jeng jeng jeng ;D

                                              


BRUNO MARS..ya allah, aku suka giler kat die nie, aku phun tak tahu, walau pun aku niehh malas nak tau umo dye bape, bufday die bile, dye suke mkn ape, dan lain2.. aku malas nak tau biodata lengkap dye, sebab nye dye bukan tau aku phun.. name aku pun dye tak tau, aku je tau name dye :P hihi

aku paling minat lagu dye yg count on me uhhh, sebab lagu uhh tentang persahabatan, bukan pasal cinta cintun.. hihi, byk lagu dye aku dahh dengar, yg best2 semua aku ade..tah lahh aku minat dye nie sebab lagu dye suare dye, bolehh buad aku tak tido malam korang tau *tipu je tuh..

lagi phun dye memang ade package yg lengkap tok jd artis kan? ensem, comel, ape lagi? hihi.. sape minat dye? komfem ramai, takyah tipu, agak2 aku nie peminat dye yg ke bape eakk? ade tak dalam 100000000 lebeh?? agaknye laa..haha.. ramai kod follow tweet and like fan page dye, walaupun fake kan? fuhhh.. berangan laa aku nak g tengok die depan mate, haha.. if korang minat dye, and tau lagu dye yg best2, bg tau lahh aku eak? sharing is caring kan?? :*

thats all, k baii

tentomen sista

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh