Assalammualaikum;

Theme ©



HOW FAR WE ARE, WE ALWAYS BE FRIEND, BEST FRIEND ♥
Friday 6 January 2012 | 0 comments
assalammualaikum uolls,



untuk pengatahuan korang, aku akan berpindah sekola ke vokasional juasseh..sape readers aku yg akan ke sane isnin nie? kite akan berjumpe, insyaAllah...bila dah pindah nieh, pasti lah rindu skola lame kan? banyak kenangan, suke duke, pahit manis..ya Allah kuat kan laa aku tuk hadapi perpisahan ini... :')

bile dah pindah nanti aku pasti takan lupe kan korang, nanti kalau aku dah sampai sane aku telefon korang ehhh? pasti aku telefon! aku janji...abang2 aku kate memang la sedeh bile pindah, tapi suatu hari nanti kite pasti perpisah jugak, sebab setiap pertemuan pasti ade perpisahan..korang korang semua jangan lupe aku tau? jgn lupe semua kenangan2 dgn aku..

korang ingat tak 1st day aku masuk kelas semarak? klau ade yg ingat uhh, aku tak sangke aku turun klas tau, lpas uh dapat satu kelas ngan korang, aku ingat aku kene pulau ngan korang, tapi tak korang okay jeaa :) cume kite start rapat mase kite pertengahan bulan 6 tak silap aku..kite rapat bagaikan taknak berpisahh..kite satu kepale kan kawan?

then start naik form 3 kite lagi rapat mcm belangkas, tapi mule2 kite 6 orang jea..aku ngan iman, mimie ngan eika, maie dgn nora :') aku takan lupe semua pasangan2 secocok niehh..hihi..ingat tak kite gaduh? gaduh besar punyee! mase uh ade perkampungan ilmu math kan? sebelum start math uhh, aku kene kutuk kan? maie jea yg ade ngan akuu..aku lari g bilik air maie kejar aku dari belakang..aku rase mcm taknak jumpe sape2 pon time uhh, rase hine giler, then iman mimie eikaa, ngan nora datang bag semangat kat aku..aku terharu giler bila korang take care pasal akuu..sumpah, korang dah ade dlam hati aku dan setiap saat aku pasti pikir korang...

ieda, nana, eija, erny...ieda laa musuh ketat abadi aku dulu..aku tak suke kawan ngan dye..betul kate perpatah..jangan benci nanti lame2 boleh jadi sayang..iedaa aku sayang kau! walau macam mane benci nye kau kat aku..aku tetap sayang kan kauu..aku pasti rindu nak dgr kau jerit2 suruh aku diam..tapi aku tetap bising..aku rindu nak tengok jelingan mate kau kat aku, rindu nak tengok kau buad muke benci kat aku..aku pasti akan rindu semua tuhh daaa :') nana, walau un tak bayk knagan kite, tapi atles kau pernah dgr cerite dongeng aku..aku tau kau tak suke aku,, ieda dah bgtau aku semua uhh, tape lahh benci boleh sayang kan? eijaa, aku mesti rindu kau!!! sebab walau un kite tak rapat, tapi aku selalu story semua masaalah aku kat kau, kau tak pernah bocor kan semue uhhh...kau baik sgt jaa, aku rindu nak dgr nasihat2 kau nanti...erny, kau ni mcm bagos kau tahu takk? asyik nak lempang pipi ku yg gebu niee, tau laa comel tahap dewa kayangan :P

hikmat pesanan dari saya :-

JANGAN LUPE AKU!! JANGAN  LUPE SEMUA KENANGAN KITE BERSAME, JANGAN MALAS NAK BELAJAR, JANGAN TINGGAL SOLAT, SELALU LAA INGAT KAT AKU NI, JAUH DI MATA DEKAT DIHATI, YG PENTING KORANG KENE TAHU, AKU SAYANG GILER KAT KORANG  


THATS ALL, KBAII


TENTOMEN SISTA

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh