Assalammualaikum;

Theme ©



adik :')
Sunday 27 May 2012 | 0 comments
assalammualaikum u olls,

haha rara rase nak gelak bile nak tguu blogger nih bukak sbb *lembab nak MAMPOS ..ya ALLAH, azab nye laa nak update blog nih..so  hye korang !!! sehad tak? rara kat sini sehad alhamdullillah..tuhan masih bagi lagi rara bernafas kat muka bumi die yg serba indah ini..

okay tajuk yg agak mengancam kan? haha..rara rindu gile nak update blogger..sbb bile rara update blogger, rara dapat rase kan yg rara sedang berckp ngan korang :') so meh sini bace story rara yg agak panjang nih :)

pada pagi yg indah lagi hening, maybe tak lame lagi akan hujan kod..rara rase tak sedap hati sangat, rara pon tak tau knape..maybe akan berlaku something kat rara..then terdetik hati nak call umi..berlari ke public..

umi: assalammualaikum..
rara: waalaikummussalam..umi kat mane tuh?
umi: kat hospital, anis masuk wad lagi..
rara: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?

pap! air mate rara jatuh berlinangan..:'( cube ckp sape jeh kat dunia nih tak sayang kat adik dye? adik rara di sah kan menghadapi jangkitan kuman dalam paru2..cikgu ckp, ade slah seorg cikgu kat sekolah rara, pernah meninggal sbb penyakit uh..ouh my god!! tuhan je tahu bertape risaunye rara time tuh :'(..so hari jumaat uh outing nak  kua duet tok beli barang hostel dgn pegi melawat adik kat hospital jempol...

rara mcm tak percaye yg baring uh adik rara, serius adik rara bukan lemah mcm uh, dan tak cengkung mcm uh, die lain sgt..then time nak balik hostel balik uhh rase sedih sgt sbb nak kne tggal kan dye..tapi rara ade beli kan dye coklat, sbb dye tuh antu coklat..hope dye cepat sehat dgn coklat rara bg uh..

then malam sabtu uh, rara mimpi rara menangis tak berhenti2..rara tak tau kenape..esok uhh call umi balik nak tanye khabar adik..umi ckp dah seminggu die ddk hospital tak pernah muntah, tetibe hari nih dye muntah,..ouh my god!hati akak mane yg tak luluh bile dgr adik die menahan kesakitan macam huh..rase mcm nak ganti kan tempat die..taknak die tanggung sakit uh sorang2..

so malam huh cite kat budak dorm..yg pelik nye dyorg semua nangis..rara terharu sgt, sbb rara susah dyeorg ade..thanks coz bg sokongan kat rara..caca thanks sbb buad hajat dgn aku sekali mlam uh, sc thanks sbb teman aku solat..aku terharu sgt..thanks tok semua yg bg semangat tok aku dan yakin kan aku yg adik aku bole sembuhh :')

now, cik peah kecik sudah sembuh atas berkat doa semua org..dye akan kua hospital selase nih..ALHAMDULLILLAH :) walaupun saya dan adik saya selalu bergaduh, saya tetap sayang dye, die lebih penting dari nyawa saya sendiri :') air dicincang tak akan putus kan? :')

hargai die selagi die masih ada :)

lot's of love
tentomen sista



NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh