Assalammualaikum;

Theme ©



single :)
Tuesday 29 May 2012 | 0 comments
assalammualaikum hye korang :)

well lagi 2 bulan genap setahun rara menyendiri :D cool wehh..haha, rase mcm nak buad majlis doa selamat pulakk :D *hek elehh apahal minah nih* okay stop stop stop..well bukan nak bangge lahh tapi ini kenyataan tau..memang lahh tak mati if single, but kadang2 uhh sunyi wehh, henset 24/7 hours silent..credit memanjang byk, klau habis pon sbb main facebook gne enset..

now i'm 6teen..jiwa remaja :) perlu kan cinta monyet, hahaha *bukan batak okay* bak kate adik aku tak laku, shoooooooooooooooootttttttttttttt kepale kau tau lahh dik! haha, bukan tak laku but aku mlas, ssh nak percaye kan sesape buad mase skrang nih, aku pon tak tau knape :) maybe sejarah lampau menghantui aku kod...perempuan bukan mudah untuk melupakan sejarah silam mereka tau :')

now jodaoh semua kat tangan allah :) aku akan menanti dengan penuh kesabaran..haha..*cepat lahh membesar :D*

to haqim jeff :P thanks for the song :D joe buruks uhh aku punye kan? hensem tau die tuhh, lagu die pon meaning habis..SUPERMANkau perli aku ke ape? mentang2 aku pkai dp baju superman :P thanks jugak sanggup menghabis kan credit kau call aku tok dgr lagu uh, alaa bukan luak pon bape sen lahhh sgt weehh :) nanti ade lagu baru jgn lupe share okay?



minah senget,
tentomen sista

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh