Assalammualaikum;

Theme ©



Al-Kisahhh...
Saturday 21 July 2012 | 0 comments
assalammualaikum hye korang,

before that, selamat menyambut bulan ramadhan, semoga ramadhan kali nih penuh mane tuk korang :) dan 1st dalam hidup aku, aku akan menyambut puase dekat hostel..omg!ape agaknye cik dm nak masak to kiteorg sahur and berbuka nanti..but untuk hari ini..kiteorg maybe berbuka KFC :D bukan tak menghargai ape yg cik dm masak, tapi dah tau ape yg cik dm akan masak tok hari ini..nasi goreng and sup daging yg penuh lemakk ==''..tapi tak tau lahh if puase nih dah tukar menu..actly aku rase aku dahh hafal menu2 dekat hostel tuhh :P

ehh semalam, iman date dengan busuk die, eyakkkkk..and aku tukang caver..and terpakse membohong sikit..haha nasib baik lahh time tuh belum pose..klau tak sia sia jelaa aku pose kann...mengelabahh abis aku nak kene mnjawab ngan cik anon..haha..but iman, aku memang nak tergelakk dahh waktu tuhh..haha..so iman lain kali if nak date bagi tau aku awal2..aishhhhh...

to harimau malaya, kisah pulak aku kan..kau nak jantan uh ambikk lahh, aku bukan macam kau nak sakit kan hati org je keje ehh, tade keje lain ke hape?? and aku tak bodo lahh nak gado ngan kau sbb jantan sorang uhh..tade faedah ehh lahh..menyesal gak sbb kenal kan kau dgn die..haha..sbb kau tuh sbnar ehh btak jantan kan??haha klah FC..kau nak bawak jantan uh pegi mati pon aku tak kisahh..emm lagi sepuluh lahh aku bole cari..muka baik pon tak guna kan? kalau suka buad cerita gefebangfang :D klau cite pasal kau, memang dapat dose free lahh nampak gaye ehh..

so saya sudah kembali single :D so any one? isi borang dekat caunter pertanyaan sebelah sane, kiri sikit..haha

owner this blog,
tentomen sistaa

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh