Assalammualaikum;

Theme ©



susah Hati :'(
Sunday 16 December 2012 | 0 comments
Assalammualaikum Hi korang :)


susah hati ape lah saya nih kan?okay saya dah hampir setahun single. then 14 Nov hari tuh S telah berjaya mencuri hati saya. *actly couple bukan mencuri sgt. then saya tade lah mcm obses sgt tentang hubungan kteorg nih. sebab dah 3 minggu saya couple tapi saya tade bgtau pun kawan kawan saya. bile org tanye saya still jawab saya sngle. sampai lah suatu hari tuh. S anta relay dekat fb saya. kecoh lah satu fb tuh *tade lah kecoh sgt. yang saya dah couple. 

now dah sebulan dah hubungan kiteorg nih. tapi bygkan. hanye "Hi, please call me back" je antare saya dan die. jumpe pun kejap kejap je. dan S selalu diam. asyik saya je ckp. sampai satu tahap tuh saya tak tau nak ckp ape dah -,.- . then saya rasa yang hubungan kiteorg nih tade pape langsung. saya tak tau pun die syg saya ke, rindu saya ke. dan saya takot perasaan saya nih tak lebih dari seorng kawan.

paling saya takot. saya membandingkan dye dgn org lain. saya takot nak kecik kan hati dye. sbb saya sayang die. tapi tak tau sayang atas dasar kawan atau lebih. saya tak faham :'(  adakah dengan keputusan putus itu lebih baik? eryn ckp keputusan itu bukan mendatangkan kebaikkan. sebab takot saya menyesal atas tindakan saya sendiri. ouh God. 

boleh bantu saya? please tolong sayaa Tekan sini. Putus Atau teruskan Hubungan ini? :\
sincerely,
Si Gudahh :'(


NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh