Assalammualaikum;

Theme ©



Kenangan kau dan aku :')
Thursday, 30 May 2013 | 0 comments
 Aku yang lemah tanpamu

Aku yang rentan karena
Cinta yang t'lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku



Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu



Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati



ohhh..........



Chorus :



Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah



Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati





Assalammualaikum. this is the memories that we make last year. i really miss that moment.
Sekarang semua cuma tggal kenangan je. betul cakap org, Pertemuan itu indah, tapi bila saat Perpisahan ia amat memeritkan?
sekarang masa cepat sangat berlalu. spm tak lame lagi. tapi kawan aku sorang sorang akan pergi. 
tak dapat kite nak berjuang bersama kan kawan?. kenape mesti perpisahan ini yg berlaku. Ya Allah kuatkan hamba mu ini :'(
kenape ade barua! tak bole ke anggap tuh semua adat asrama. wehh kiteorg kene lagi terok maa.
korang nih manja sgt ngan bapak. terok lgi laa kiteorg. 
sumpahh. berani luar boleh laa bohh. tgok dalam nanti acano yee. pikir aku aspuri aku kesah dengan fom 4 aspure?
kau akan kene terok lagi taun depan. aku akan pastikan tuh. bak kate wakper, sape pailang, kami sailang maa.
BULLSHIT boyz. kau tggu saat fom 5 bergabung yeee. ;)




NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh