Assalammualaikum;

Theme ©



Saat yang harus aku lalui...
Sunday, 2 June 2013 | 0 comments
Assalammualaikum..

saat yg harus aku lalui selepas naik sekola lepas nih..tanpa chinpeng, bonzer..
perlu ke dalam dunia nih ade perpisahan.. boleh tak kalau tade saat tu? boleh tak? :'(
until now aku takleh lupekan korang. aku betul betul rasa kehilangan. walau macam mane kau suruh aku kuat, aku tetap akan teringatkan korang. cuba mcm mne pun wehh, aku tak sekuat korang.
Korang tau takk? Kawan  mcm korang susah nak dapat. 1000 dalam 1.
selama nih merajuk, gelak, menggedik, mengada ngada, semua ngan korang.
Lepas nih sape nak buat aku mcm tuh? sape nak dengar luhan hati aku.
tau tak, korang tinggalkan aku sorang sorang. memang laa akhir tahun tuh kite akan pisah jugak, tapi kite berjuang ambik spm sama sama kan? korang jahat wehh. tinggalkan aku sorang sorang.
kenape cikgu buat keputusan yg tak adil bg korang. mmm.
aku rindu korang. bile kite dapat jumpe lagi? korang nanti dah dapat kawan baru mesti lupe kat aku kan? jahatnye korangggg! Aku sayang korang :'(

"Ya Allah, ampunkanlah dosa hamba hambamu ini Ya Allah. Jauhkan kami dari segala kemungkaran. kekalkan lah persahabatan kami. Rahmati lah segala perjuangan kami. restuilah segala perjalanan kami Ya Allah. Berikan kami Akal, Rohani dan Jasmani yg sempurna Ya Allah. Berikan kami kejayaan dunia dan di akhirat. Buktikan kepada Guru guru kami, yang kami akan Berjaya. Ya Allah, perkenankanlah" :')

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh