Assalammualaikum;

Theme ©



beroga roga~
Thursday 12 December 2013 | 0 comments
Assalammualaikum. yaww wassup :P

I'm dying bcos of bosan gile kat sini. *i'm not mikail isaaq. haha. mamat tu abaikan. so ape cer korang. cuti buat ape? melepak? kerja? tanam anggur? *krikkrikkrik. i miss my mom alot at here. tapi aku nak kerja. but until now aku tak dapat kerja. actly aku takot nak pergi crik kerja. tak tau lahh kenape *blurring. can you help me?

na start kerja bulan depan lahh. lagi pun aku tak dapat plkn. *yeahhhh. yang dapat tu selamat membotakkan dan menggelapkan diri. *aku tak pergi pun memang gelap. haha. yess this is me.

ouhh yaa. semalam aku pergi panjat bukit broga *please be jealous. tinggi gile. naik puncak separuh je. sbb bile tengok bawah dah pening *ade masalah gayat sikit. bile turun fuhh. ssah sanga lah. sbb pakai kasut agak longgar sikit. kak ida time naik plahan gile dah turun dia dulu sampai. kesian kat abang kimi kimon. bile time naik dia kene jaga kat ida. bile turun dia kene jaga aku. haha. but we had fun at there.


ramaikan orang? semalam masa aku naik sensorang. aku hampir jatuh tau. nasib baik abang tuh tolong aku. thanks Abang ;) *aku lupa nak tanye nama abang tu xD *ensem :3

bye

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh