Assalammualaikum;

Theme ©



kerja atau apa?
Sunday 8 December 2013 | 0 comments
Assalammualaikum.



sekarang kat office. sejuk mak aii. mcm kat dalam peti haa. --''. aku berdua je ngan akak aku sebelum kak cipah datang. sebelum tu aku ngan akak aku tgok macam macam yang ada kat internet. mula mula aku tengok nak ambik lesen kat bangi ni area mana, lepas tu dah melalut lah sampai rahsia tahi lalat lah kecantikan la, tarikh lahir la. mengarut betul. akak aku la ni. dia yang ajak aku tengok baca bende acani. aku mula nak tengok tempat ambik lesen area bangi ni kat mana.

lepas tu borak lak pasal nak keje kat mana. aku pun tak tau nak kerje mana. nak jadi petani yang berjaya dalam hasil menanam anggur macam takan banyak je hasil nya. aku tak minat la kerja kedai baju ke, kedai makan ke. aku nak kerja kat office. taip taip surat ke. aku minat laa. mula ari tu kak ina kata ade klinik nak pembantu. katanya nak budak lepasan spm. but until now aku tak tau jawapan ehh apa. 

takan aku nak melanguk je kat rumah tengok drama sampai mata bengkak? arghh taknak ahhh.aku nak kerja lahh mendatang kan duit. paling paling pun dapat beli fone baru. *cehh berangan* bole share duit mane yang ade tok tolong umi. adik nak skolah lagi nak pakai duit. *gaji macam besar je kan?* peduli ahhh. 

bab kerja nih memang cerewet weh. masa kerja kedai makan dulu. mak aii penat gile. sumpah penat. aku nak keje yg tak penat. haha. ade kerja kosong tok tidur tak? nak ahhh. haha. kerje butik pon best gak kan. paling paling aku dapat tgok style terbaru. tapi nak butik baju kurung ade? haha. ape aku nak buat nihhh. 

NEWER
PAST



follow profile affiliates free page refresh